[крекс фекс пекс]Це я прочитала в якійсь книжці про підлітків, а потім забула, а потім дуже важким шляхом знайшла цей інструмент, а потім така: "Підожди, я ж про це читала вже колись. Оце тормаз."Faina Kaplan
Нагодуй підлітка сніданком, почекай пока вона піде в свою кімнату, постукай і нейтральним тихим і скучним голосом скажи: "Я тут записала шо нада за день зробить". Дай їй записку, де написано: "-винести сміття, -написать листа тьоті Валі, -скласти стірку, -прочитать 4 сторінки іноземною мовою, пробігти 3 км.",- чи шо вона в тебе там робе регулярно.
Даже не давай в руки, а десь її приліпи швидко(!) на видному місці і тікай з кімнати, не дослухавши, шо в них є сказать.
Це магія. Тобі не нада ні нагадувать, ні скиглить, ні кричать, ні сердиться, ні забирать телефон. Список діє на підлітків в гіпнотичний спосіб. Списки їх заземляють, заспокоюють і вносять якраз помірний сенс контрольованості і дісципліни.
До кінця дня принаймі половина буде виконана без слів. Ти офігeєш. То шо не виконано, можна буде дoдать наступного ранку в новий список.
Користуйся.
Так от, "це допомагає хоча б тому, що в тебе немає відчуття, що ці батьківські завдання безкінечні. тому ти собі їх розподіляєш і робиш, коли комфортно. головне в процесі не підкидати нових завдань 🙂" (ц)
А коли навчиш радісно викреслювати зі списка зроблене, то дітям це загалом заходить добре.
Journal information