Grzegorz (grzegorz) wrote,
Grzegorz
grzegorz

Все правильно зробив

Вперше не сварився з представниками касабоізикого абслужіванія. Купив мовчки квитки і пішов додому. А потім за сценарієм відомого козака Сашка Рудоманова написав отакий твір і відправив за вказаною адресою.

Кому: Голові Держпродспоживслужби
вулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, 02000
Від кого: Шила Миколи Петровича
Поштова адреса:
м.Київ, 03186
Електронна адреса: s.klaus@i.ua

Звернення
Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у Автовокзалі «Київ» ПАТ «Київпассервіс» м.Київ, пр.Науки, 1\2.
Так, 27.04.2017, я прийшов в даний заклад та вирішив купити квитки для поїздки. Електронне табло каси, інформація про населені пункти і вартість проїзду та спілкування з клієнтами у закладі відбувається виключно іноземною мовою. На прохання обслуговувати державною і пояснення, що я не розумію іноземних мов не було ніякої реакції. Назва ж села Оболоння, куди я збирався їхати, в переліку населених пунктів Чернігівської області взагалі відсутнє. Натомість іноземномовна касирка, напевно не розуміючи мою мову спілкування, продала мені квитки з пунктом призначення на свій розсуд.
У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, я зробив неправильний вибір та купив квитки не туди, куди хотів.

Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.

У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про послуги, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».

У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладу Автовокзал «Київ», що розташована у м.Київ, пр.Науки, 1\2 та належить ПАТ «Київпассервіс», притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити електронне касове табло у віконці касирів українською мовою. Окрім цього посприяти приведенню у відповідність назви населених пунктів України.
Відповідь прошу надати на електронну скриньку.
Копії розрахункових документів додаю.
ДАТА ПІДПИС

https://www.facebook.com/s.klaus1975/posts/1325076067560885

Tags: как правильно
Subscribe
promo grzegorz january 1, 2016 21:38 2
Buy for 50 tokens
место для пиара и все такое :)
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments